zondag 10 april 2011

Yellow Hammer

Het voorjaar is volop los gebarsten, vanmorgen was er een gefluit van jewelste.
Gisteren had ik overdag een koppeltje Geelgorzen geobserveerd. Ze vlogen steeds naar een paar favoriete uitkijkposten, het mannetje vaak als eerste om daarna te worden gevolgd door het vrouwtje.
Het licht was toen veel te hard, dus ik besloot om vanmorgen terug te keren. Ik settelde mij bij èèn van de uitkijkposten waar ze de dag ervoor veel waren. Het was na een kwartiertje al raak en ik kon van zowel van het mannetje als van het vrouwtje wat foto`s maken.
De eerste 2 is het mannetje, de onderste het vrouwtje.



3 opmerkingen:

  1. Prachtige opnames Mark.De setting en kleuren zijn erg mooi. Goed dat je terug bent gegaan.

    Ronald

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jerry Bouwmeester13 april 2011 om 19:23

    Mooie foto's met lekkere strakke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ronald en Jerry, bedankt voor jullie reacties.

    BeantwoordenVerwijderen