donderdag 30 december 2010

Winter op de Veluwe


Door privé omstandigheden (de meesten weten wel welke) kon ik de laatste tijd weinig tot niet fotograferen. Helaas moet ik zeggen. Maar gelukkig was er op 1e Kerstdag de gelegenheid. Sinds het overlijden van mijn vader is het een soort traditie geworden om het gezin en moeders naar het Nationaal Park de Hoge Veluwe te gaan en na dat bezoek het gourmetstel vanonder het stof te halen. Dit jaar lag er een dik pak sneeuw waardoor ik me uit kon leven. Lynne kon lekker schaatsen op de vijver voor het Jachthuis. Een mooie rustige dag met het gezin en moeders. Deze foto is gemaakt op 1 van de hoofdwegen in het park. De sneeuw op de takken vormen door het doorhangen een soort ereboog voor ons en dat gaf wel een fraai beeld. De dieren lieten zich door de winterse omstandigheden niet zien. De fraaie landschappen vergoedden veel.

1 opmerking:

  1. Mooie opname Jerry! Je hebt een mooie dag uitgekozen en gehad zo te zien. Beterschap met Francis.

    grt. Ronald

    BeantwoordenVerwijderen